14 Ağustos 2012 Salı

Uyumadan Once:)

Guzeller guzeli takipcilerimiz:) uyku sorunumun nuksettigi su dakikalarda tum bitki caylarini icip sakinligime sakinlik kattiktan sonra, uyku oncesi postu girmek istedim:)
Oncelikle benim gibi makyajla yatma aliskanligi olanlara sesleniyorum toptan bir kurtulusa erelim, ne olacak bu halimiz? Gelin hep birlikte uyumadan once goz makyajimizi temizleyip akabinde yuzumuzu Dermologica temizleyici jelle guzel guzel yikayalım :)


Bu urun 250 ml duzenli kullanimda cildi dogal bir nem dengesine kavusturuyor ve t bolgesi yaglanmasi ile diger bolgelerin kurumasi sorunlarini ortadan kaldiriyor. 1 yili askin suredir kullaniyorm ve bir turlu bitmiyor:) urunun fiyati 115 TL. Ve her kurusunu hak ediyor.

Ben yuzumu temizledikten sonra Yves Rocher Tonik kullaniyorum. Urunu aldim bitirmelik oldum hala bir tonikten beklentilerimi karsiliyor mu bilemedim:) Ama kalan makyaj kalintilarini ve kiri temizliyor o kismi kesin :)





Tum bunlarin akabinde haftada 2 kere bepanthene krem kullaniyorm. Evet eczanede satilan ve merhemi de olan bepanthene:) Bence sahane bir cilt yeniyici ve ozellikle ciltte olusan kizarikliklari yatistirici. Benim gibi kilcal damarlari yuzeye yakin ve hassas bir ciliniz varsa, sıklıkla kizariklik ve ufak beneklenmeler gibi sorunlar yasiyorsniz sizlere yardimci olacaktir. Onun dısında gece kremı kullanmıyorm. Gunduz ise daha once sevgılı B.nın de tanıttığı Dermologıca renklı ve gunes koruyuculu nemlendırıcıyı kullanıyorum.


Aman dikkat merhemini surmeyin, icriginde kortizon var !!! Soyledigim gibi üşenmedigim surece bu islemleri yapsam da kimi zaman makyajli uyuyarak en buyuk hataya dusuyorum. Gun boyu yorulan cilt daha da yipraniyor o guzellik uykusu saatlerinde:( Ve bundandir ki beni mineral bazli ürünler paklar biliyorum. O konuda da güvenilirliklerine dair endişelerim var. Sevgili B. de şüpheyle yaklaşıyor mineralli olduğu iddia edilen ürünlere. Siz ne dersiniz bir de mineralli ürünleri deneyip kullananlara soralim. Makyaji silmeden uyuyabilecek kadar sağlıklılar mi? Cevaplarinizi merakla bekliyorum sevgiler
M.

2 yorum:

  1. Sevgili M. ben de bepanthenenin merhemini kullanıyorum arada. Yüzümdeki tüm izleri geçiriveriyor. Sanırım bu konuda biraz cahilim Kortizolün zararı nedir? Bu arada mineral makyaj falan değil üşengeçliğin çözümü temizleme mendilleri. Islak mendille yüz temizlemek gibi ve zararlı değil =) S.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kortizon zararli iste:) kulaktan dolma bilgi zarar mevzusu:) Sıklıkla kullanmak cilt elstikiyetini kaybettiriyormus vs. Eczaci demisti bana. Hatta: kullanacaksan kremi kullan merhem hic olurmu diye de azarlamisti:) ya mendiller bende normal islak mendil hissi yaratip sivilcelenme yapiyor. Sevmiyorm iste banane, baska cozum olmali:) optum kocaman. M.

      Sil