28 Ağustos 2012 Salı

John Frieda-Brilliant Brunette Şampuan


Sevgili S. ile internetten alışveriş yapma çılgınlığına dadandığımız zamanlarda almıştık bu şampuanı, kendisiyle bir türlü yıldızım barışamadı.


Kokusu ile ilgili sorunum var bir kere, hiç beğenmedim kokusunu. Kokusunu sevmediğim ürünleri de kullanamıyorum bir türlü, bir köşede kendi halinde bekliyor. Bir ara kalan kısmını da kullanmalıyım kalabalık oluşturup insanın içini bayıltıyorlar yarattıkları dağınıklıkla kullanılmayan ürünler :)


Şampuanın saçı mükemmel yumuşatması falan gibi bir durum yok, saçımın parlaklığında da bir fark yaratmamıştı, bir süredir kullanmıyorum. Sadece bitsin diye kalanını kullanacağım ve bir daha mümkün değil almam; hem kokusu kötü bana göre hem de diğer şampuanlara göre bir artısı yok. Fiyatı 16-17tl civarında.

Sevgiler...
B.

6 yorum:

  1. Ben kullaniyorum bu sampuani ama bana en iyi giden sampuan tabi sacimin tipinin oldukca gur ve sert telli oldugunu soylemem lazim sacimi hem yumusatip hemde agirlastirmayan tek sampuan bu yani sac tipi benim gibi olan biri varsa kullansin derim ben cunku kizkardesimde kullaniyor o da cok seviyor ve bir dolu sampuan degistirmisligimiz vardir bir sure bunu kullanmayi dusunuyorum ben hatta epey uzun sure gitti bana ki saclarim belime kadar benim:) ama iste sac tipleri farkli olunca insanlarin canim herkese her sampuan gitmiyor:/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hakklısın canım herkeste etkisi farklı oluyor, dediğim gibi benim saçımda hiç bir olumlu etkisi olmadı diğer şampuanlar gibi geldi bana kokusu haricinde, kokusu beni deli etti :)

      Sil
    2. Hadi ya bende kokusunu sevdim yani rahatsiz edici degildi benim icin normaldi :D ama ins. iyi gidenbir sampuan bulursun kendine tatlim:)

      Sil
    3. Sağol tatlım inşallah :) Evet işte koku çok göreceli herkesin farklı oluyor beğendiği şeyler :) Ben bir ayrı sorunluyum ama koku konusunda o yüzden çok nadir beğeniyorum ürün kokularını, aldığım parfümler de sık sık elimde kalıyor çok kısa zamanda kokularından bunalıyorum :(

      Sil
  2. Bende John Frieda nın her ürününe hayranımdır. Şampuan yuzunden markadan soğuma derim,diğer ürünlerini de kesin dene :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya bende başka bir ürünü daha var onu da beğenmedim iyi mi :) Ben tarafsız bir gözle burnumu tıkayıp bir daha deneyeyim en iyisi ikisini de en baştan :)

      Sil