30 Ağustos 2012 Perşembe

Çekiliş Hakkında Duyuru

Sevgili takipcilerimiz cekilisimize katildiginiz icin cok tesekkur ederiz :) bugun cekilisimizin son gunu. Sonucu aciklayacagimiz gunu belirtmek istedik, sali gunu cekilisi kazanani aciklayacagiz. Aslinda yarin aciklamayi planlamistik hep ancak sehir disinda olacagiz bugun itibariyle. Kazanilan haklari teker teker tekrar kontrol etmeyi istiyoruz kimsenin hakki gecmesin diye, adil bir cekilis olmasini istiyoruz bunun icin de biraz zamana ihtiyacimiz olacak. Anlayisiniz ve katiliminiz icin tekrar tesekkur ediyoruz, gorusmek uzere :)

5 yorum:

  1. inşallah talihli ben olurum blogumda bende çekiliş yapıtyorum bekliyorum canımm :)

    YanıtlaSil
  2. Ne zaman açıklayacaksın anlamadım ben:)

    YanıtlaSil
  3. çok merak ediyorum sonucu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sedacığım biz de merakla bekliyoruz sonucu :)

      Sil