10 Ağustos 2012 Cuma

Nail Art mi dediniz?

Sevgili oje tutkunları,

Blogumuzda pek alışık olunmadığı üzere bu aralar oje bloglarına taş çıkarır bir halde oje ve nail art postları yayınlıyoruz ne olacak halimiz bilmem :D Benim gibi yeteneksiz ötesi birisi dahi nail art olayına girip bu işe kardeşini alet ettikten sonra herkes bu işe ufaktan el atabilir diye düşünüyorum. Bu iste basarili olmak gibi bir iddiam olmadigini bastan soylemek isterim. Denemelere bir göz atalım hadi :D

Burada Flormar 413 kahve, Golden Rose 02 sedefli beyaz, Flormar 377 Pembe kullandım. Sedefli beyazı taban olarak kullandıktan sonra kahve french yaptım ve sonrasında kürdan yardımıyla o dalgamsı şekili çizdim.



Biraz da uçlara noktalar atalım :D 



Sanırım bu yaptıklarım arasında en iyisi, ya da bana öyle geldi :D Önce Flormar 236 simli turuncuyla taban yaptım ve sonrasında Flormar 384 simli bordoyla uçları köşeli bir şekilde boyadım. Akabinde kürdanla beyaz şeritleri çektim. Siz ne dersiniz nasıl olmuş ?





Kardeşimin tombik ellerine de yakıştı sanki :D Dediğim gibi ilk nail art denemelerim ve belki de son olacaklar :D 





Bu da sonuncu; yine 02 Golden Rose sedefli beyazla tabanı boyadım ve akabinde Flormar 377 Pembe ile french yaptım, şekilleri kürdanla çizdim, pek de başarılı değil görüldüğü üzere. Aslında simli bir renksiz oje ile taban yapmak istemiştim ancak elimizde mevcut değilmiş efendim :D Siz deneyiniz lütfen.



Güzellik dolu günler dilerim:D Sevgilerimle...
M.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder