10 Ağustos 2012 Cuma

Lacivert-Kırmızı Denizci Nail Art

Ben bu işe gerçekten gönül verdim sevgili oje tutkunları... Kardeşimi ve uzun tırnaklarını da bulmuşken bir de en sevdiğim renkleri bir arada kullanayım dedim. Bu senenin de modası olan denizci renklerini bir arada kullandım bu sefer. 



Kendimi baya kaptırmış olduğumdan ojeleri de boyamışım görüldüğü üzere :D


Sanki bu denemem artık ustalık aşamasına geçmiş olduğumu gösteriyor :D Bir işi tepedeyken bırakacaksın diyorum ve kullandığım ojeleri söylüyorum efendim: Pastel 23 lacivert (Sevgili B. hediye etmişti), Flormar nar çiçeği (numarası yazmıyor ilginç bir şekilde, ama hepimizin kullandığı nar çiçeği işte), Golden Rose 02 sedefli beyaz ve Kalyon Nail Protective Hardener. Alta baz olarak kullandığım Kalyon tırnak sertleştiriciyi çok seviyorum. Çıt çıt kırılan tırnaklarımı kırılmaz yapan o sanki :D


Tam da bu kombin son nail artımla vermek istediğim mesajı yansıtır cinsten :D 


Renklerin en güzelleriyle boyanmış bir yaşam diler, hepinize sevgi ve saygılarımı sunarım :) not: küçük kız kardeşim Senoş'a da modelliğimi yaptığı için teşekkürü borç bilirim ;)
M.


3 yorum:

  1. oje de giysiler de iyi zevkli neşeli.
    :)
    ya bu tür renkli ojelere bakmaya doyum olmuyor ellerde ayaklarda.
    :)

    YanıtlaSil
  2. Denizci temasını çok severim; evde, giyside..
    O nedenle bu baya orijinal olmuş çok sevdim tırnakta bu temayı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begenmenize sevindim:) benim de ilk denemelerim ve sanirim hos oldu. Yapimi da oldukca basit, ama kendime yapabilirmiyim bilmem:) sanirim baskasinin uzerinde denemek daha kolay.

      Sil