24 Ağustos 2012 Cuma

İlk eczanemizde.com alışverişim

Heyecanla beklediğim kutu geldi :D İlk defa online bir eczaneden alışveriş yaptım ve bu deneyimi sizerle paylaşmak istedim. Biliyorum pek çoğunuz bu tür alışverişleri yapmakta ve ürünlerden memnun kalıp blogunda paylaşmakta. İşte şimdi sıra benim alışverişimde :D


Siparişi bir gece yarısı vermemin akabinde ertesi sabah kargoya verildi mailini aldım, bu oldukça hızlı hizmetten son derece memnun kaldım. Bir gün sonra da kargom elime ulaştı, üstteki sevimli kutu beklediğimden daha dolu çıktı :D

Vichy güneş kremi (yüz kremi hediyesiyle birlikte) ve Sebamed vücut losyonu siparişi vermiş, bunlara ek olarak siparişi verirken istediğim testerlara dair ufak bir not düşmüştüm. Leke ürünleri ve güneş ürünleri denemek istediğimi belirtmiştim. Eczanemizde.com bana hediyelerimi göndermiş, sayfamızın aracılığıyla teşekkür ediyorum :D Aşağıda  asıl siparişim olan Vichy ekstra nemlendirici yüz kremi ve SPF 50 güneş kreminin olduğu kutu yer almakta.


İşte bunlarda kutudan çıkmış yeni kremlerim. Güneş kremine oldukça önem veririm ve uzun süredir dermologica kullanırım. Vichy'i fiyatı uygun ve yanında yüz kremi hediye ediyor diye aldım. Daha önce bu markanın vücut ürünü dışında hic bir ürününü de kullanmadım, umarım memnun kalırım. Deneyimlerimi daha sonra sizlerle paylaşacağım.
  


Lekeli cilt tedavisi için tester istediğimi söylemiştim. Çok şanslıyım ki asıl denemek istediğim ürünün testerı gönderilmiş, acaba marka belirtmişmiydim diye şüpheye bile düştüm :D Bu ürünleri annem üzeründe deneyeceğim, memnun kalırsa eczanemiz.com'dan ona sipariş vereceğiz. Ana-kız leke sorunumuz var malesef :( Benim dolapta bekleyen Dr. Murad leke tedavi ürünlerim var, bunları annem denese daha iyi olacak.


Aşağıda güneş bakım sütlerini görüyorsunuz. Bu yıl tatile gidecek gibi görünmüyorum, kollarıma sürüp sürüp dışarı çıkacağım :D Ayrıca bioder tüy azaltıcı losyon ve krem. Bu ürünü de denemek istemiştim göndermelerine çok sevindim. 


Yine son derece kaliteli olduğunu düşündüğüm leke giderici testerlar aşağıda. Ducray'ı duymuştum, Isıs ile ilgili bir malumatım yok. Mini mini jeller, kremler yine anneme gidecekler ve kendisine 1 hafta yetecekler :D


Aşağıda siparişimin ikinci parçası olan Sebamed nemlendirici vücut losyonu ve minik Sebamed testerlar yer almakta. Testerlardan biri el- tırnak balmı ve o ürünü sipariş edip etmeme konusunda çok kararsız kalmıştım. Ben sipariş etmedim eczanemizde.com denemem için göndermiş, çok sevindim :D Diğeri ise minik bir yüz sabunu.

 

Ürünler hızlı bir şekilde, güzel kutu içinde elime ulaştı, kampanyaları ve indirimleriyle http://eczanemizde.com  oldukça güzel bir hizmet sunuyor. Denemek istediğiniz ürünleri belirttiğiniz takdirde de aynı kutu içinde gönderiyor. Tester talep etmeden önce ojemrujumrımelim'in  bu yazısını okumuştum ve benim için çok faydalı oldu. Geniş bir çerçevede isteklerimi dile getirdim, firma da elinden geldiğince gönderdi anlaşılan. Bundan sonraki siparişimde birden çok ürün grubunda tester isteyeceğim, nitekim leke ve güneş ürünlerinden farklı bir tester yok elimde görülebileceği üzere :D Sebamedleri de Sebamed alışverişimden ötürü gönderdiler anlaşılan. 
Ürünlerle ilgili düşüncelerim içeren postlarla, çok yakında görüşmek üzere sevgili güzellik tutkunları...
M.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder