1 Ağustos 2012 Çarşamba

Victoria's Secret Lip Gloss Beauty Rush

Vee yine ben M. :D Bir blogun üç yazarı varsa ve bunlardan bir tanesi post post diye yanıp tutuşuyorsa diğer ikisine O'nu engellemek düşer :D Beni engelleyen henüz çıkmadığına göre yazmaya devam ediyorum sevgili okurlar. İşte Victoria's Secret ın iki şahane lip glossuyla karşınızdayım. 


Ürünlerin tadı, dokusu ve kokusu şahane. Kardeşimin seçimi pembe olan; adı I Want Candy :D Adı gibi kendisi de şeker. Çok hafif simli ve fazlaca yapış yapış olmuyor. Bebeksi bir hava katıyor dudaklara. Yaz makyajları için ideal, bir de makyajsız gibi görünüp aslında makyajlı olduğumuz halleri tamamlamak için de şahane bir lip gloss :D


Görünümler aşağıda mevcut, kahverengi olanın sim oranı oldukça yoğun. Sizlerinde bildiği üzere indirim sitelerinde sıklıkla Victoria's Secret kremleri, parfümleri satışa çıkıyor. Belki o satışlar sırasında bu lip glosslara da rastlamak mümkün olabilir. Super Kozmetik sitesinde ürün 30 TL'ye satılmakta (biraz pahalı mı ne? ve üstelik strawberry.net fiyatı ) bu blogda da I want candy'den uzun uzun bahsedilmiş. Fazla renk vermemesinden dert yanılmış, fiyatı pahalı bulunmuş. Ben bir indirim döneminde almıştım bu lip glossları ve sadece  2-3 dolar civarında bir para ödemiştim ve Amazon.com'da 4.5 dolara satıldığını gördüm. 


Uygun bir fiyata bulursanız almanızı tavsiye ederim. En nihayetinde bir lip gloss ve benzer ürünler piyasada mevcut. Ancak çoğu zaman tadı kötü ve dudakta fazla yapış yapış bir his bırakan ürünlerle karşılaşıyoruz. Victoria's Secret'la daha hoş bir deneyim yaşayabilirsiniz. Victoria's Secret melekleri gibi ışıldadığınız günler dilerim:D 
M.

3 yorum:

  1. Ben cevahirden 20tlye aldim 1 ay once:)tadlari harika ozellikle aromalilarr benim aaldigim pembe muzlu puding gibi bir tadda harika:D ve gercekten cok guzel duruyorlar:) bende hem kremleri hem de glosslari hakkinda bir yazi yazicaktim yakinda bloguma sen guzelce anlatmissin glosslari zaten:) cok guzel bir post olmus ellerine saglik:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok sevindim postu begenmene ayrica katkilarin icin tesekkur ederim. Ben Cevahir'de bir VS nin varligindan haberdardim ancak farkli sehirde olmam dolayisiyla hic gitmemistim. Satilan urunler ve fiyatlariyla ilgili fikrim yoktu. Cok yaararli bir katki sagladi yorumun. VS urunlerini guzel gunlerde kullan. Sevgiler:))

      Sil
    2. Farkli sehirde olunca ulasmak daha zor oluyor haklisin:) Cevahir City's ve Istinye Parkta var VS kremler, parfumler, makyaj malzemeleri bulunuyor fiyatlarida bana cok pahali gelmedi the body shop ile neredeyse ayni duzeyde:) yardimci olabildigime sevindimm tesekkur ederimm:) Sevgiyle kalinn:)

      Sil