Oncelikle benim gibi makyajla yatma aliskanligi olanlara sesleniyorum toptan bir kurtulusa erelim, ne olacak bu halimiz? Gelin hep birlikte uyumadan once goz makyajimizi temizleyip akabinde yuzumuzu Dermologica temizleyici jelle guzel guzel yikayalım :)
Bu urun 250 ml duzenli kullanimda cildi dogal bir nem dengesine kavusturuyor ve t bolgesi yaglanmasi ile diger bolgelerin kurumasi sorunlarini ortadan kaldiriyor. 1 yili askin suredir kullaniyorm ve bir turlu bitmiyor:) urunun fiyati 115 TL. Ve her kurusunu hak ediyor.
Ben yuzumu temizledikten sonra Yves Rocher Tonik kullaniyorum. Urunu aldim bitirmelik oldum hala bir tonikten beklentilerimi karsiliyor mu bilemedim:) Ama kalan makyaj kalintilarini ve kiri temizliyor o kismi kesin :)
Aman dikkat merhemini surmeyin, icriginde kortizon var !!! Soyledigim gibi üşenmedigim surece bu islemleri yapsam da kimi zaman makyajli uyuyarak en buyuk hataya dusuyorum. Gun boyu yorulan cilt daha da yipraniyor o guzellik uykusu saatlerinde:( Ve bundandir ki beni mineral bazli ürünler paklar biliyorum. O konuda da güvenilirliklerine dair endişelerim var. Sevgili B. de şüpheyle yaklaşıyor mineralli olduğu iddia edilen ürünlere. Siz ne dersiniz bir de mineralli ürünleri deneyip kullananlara soralim. Makyaji silmeden uyuyabilecek kadar sağlıklılar mi? Cevaplarinizi merakla bekliyorum sevgiler
M.


