29 Ağustos 2012 Çarşamba

Ev Yapımı Bileklikler :D

İşte başlıyoruz... 1 gün içinde yaptığım bileklikleri bir bir paylaşmak istiyorum sizlerle.


İnternetten bulduğum modelleri uyguladım, biraz da doğaçlama yaptım tabi ki.


Ana malzememi mumlu neon ipler oluşturmakta; takı malzemeleri satan yerden metre hesabı alınıyor. Metresi ne kadar bilmiyorum ama metre metre aldım 2 liradan fazla tutmamıştır. Yukarıda pembe mumlu iple yaptıklarımı görebilirsiniz. Bir kısmında makrome örgü kullandım, örgüyü sizlere anlatacağım.


İşte metrelik boncukla ördüğüm makrome bileklik. Basit bir bağlama tekniği olduğundan ve taban olarak metre halinde satılan parlak taş zincirini kullandığımdan şekil çok da ortada değil. Zaten ben de böyle görünsün istemiştim :D


Yukarıdaki pembe bileklik daha kalın bir ip ve taşlı zincirle örüldü ve makrome deseni daha da ortada.


Yarı makrome yarı saçma düğümlerden oluşan bu bilekliğin altın renkli kısmı bileğe yapıştığında çok hoş duruyor. 


Basit bir bileklik daha yukarı da... Sadece mumlu ip ve ortadaki aksesuarı birleştirdim. 5 TL den aşağı satılmayan bu bileklikleri ne kadar ucuza mal ettiğimi dahi hesaplayamadım :D Belki 50 kuruş ya da daha ucuz... Bilekte de çok zarif ve şeker duruyor. 


Renkli mum ip ve sıradan bir zincirle birleştirdiğim bilekliğe bir baykuş kondurdum.


Sayfadaki fosfordan sıkılanlara kahve-krem setimle sesleniyorum :D En sevdiğim renk ikilisidir bu iki cici renk. Yukarıdaki üçlü birlikte takılmak üzere tarafımca tasarlandı.



İşte böyleee.... Bu beyaz saat de olmasa ne yapacakmışım bilmem :D Bir kaç beyaz saate daha ihtiyacım var sanırım :D


La layy birsürü bilekliğim ve artakalan pek çok malzemem var... Aksesuarlar, boncuklar, taşlar ve ipler daha birsürü. Sanırım ilk bileklik yapımım olduğu için elimin ayarı kaçmış. Bunca bileklik yaptım ve onca malzemem arttı ve sadece 20 TL ödedim desem:D Sizi de heveslendiririm belki. Bu işte iddialı değilim, yeteneksizim elimden birşey gelmez diye çıktığım yolda kendimce bunları yaptım :D Aranızdaki becerikliler eminim daha iyilerini yapacaktır. 


M.

9 yorum:

  1. Baykuşluya bayıldımm benim osunn:) Eline sağlık harika olmuş hepsi. Ve hala diyorum ki ben beceremem:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eminim yapabilirsin, benden beteri yoktur bu dünyada :D Beğenmene sevindim tesekkur ederim. Çekilişte hediyeler sana çıkarsa baykuşluyu da kutuna eklerim :D

      Sil
  2. Ellerine sağlık canımm.Pembe taşlı,siyah zincirli taşlı ve pembe yapraklı olana bayıldım.Özendiriyorsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. herkes yapsin :D tesekkur ederim canim ben de ozendim ozendim yapanlara en sonunda dayanamadim aldim birseyler yaptim iste :D

      Sil
  3. Bayildim, bayildim, bayildim.. Hepsinden istiorum :) ama en cok melekli olan ve pembe makromeli zincirli olandan istiorum. İlgililere duyrulur.. :):):)

    YanıtlaSil
  4. Bayildim, bayildim, bayildim.. Hepsinden istiorum. :) ama en cok melekli olandan ve pembe makromeli zincirli olandan istiorum. İlgililere duyrulur.. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burcucum sana da hepsinden birertane yapacagim artik :D siparisleri topluyrm malzeme tedariki yapip isteyenlere iletecegim :D

      Sil
  5. Burcum ben M.'ye iletirim ama yapar mı yapmaz mı bilemem :p Yaparsa da sana getirmem, en nihayetinde senin malın benim malım :) B.

    YanıtlaSil