11 Ağustos 2012 Cumartesi

Cumartesi Cumartesi Canı Sıkılanlar


Dating Rules yaklaşık 5 dakikalık bölümleriyle herkesi kendine bağlayacak gibi. Uzun uzun sıkıp boğmuyor. 


Dizideki tüm bayanlar çok hoşlar ve çok güzel giyiniyorlar. Erkek karakterlerde en öne çıkan isim Lady Gaga'nın klibinde seviştiği =) Taylor Kinney.


Her bölüm yaklaşık 5 dakika olduğu için ben her bölümü ikişer kez seyrettim. İngilizceyi ilerletme açısından da yabancı dizi son derece faydalı oluyor. Ben ilk izleyişimde alt yazıları okudum, ikincide ise İngilizcesinden anlamaya çalıştım.


Dizideki karakterler ise şöyle: 3 yakın arkadaş var, Lucy, Kelcy and Amanda. Çoğunlukla hatta tamamen Lucy'nin aşk hayatı üzerine ilerliyor bölümler.


Gelelim dizide bayıldıklarıma. Üstteki resimdeki pijamayı istiyorum. 'Pi'li tişörte de bayıldım ama o pijama ne şirin öyle. Bir de şu kemik gözlükler ülkemizde pek ünlü olmasalar da Avrupa'da herkes bunlardan takıyor.


Bir de şu soldaki diz üstü çoraplardan istiyorum. Herneyse izlemek isteyenler için link burada. Sadece 9 bölüm ve 45 dakikanızı alır. İyi seyirler...
S.

16 yorum:

  1. Selam güzellik nehri :P Güzel post, diziye en kısa zaman da bakıyorum saol. 2gündür yazma kıtlığı çekiyorum, takip ettiklerime salça oluyorum deyim yerindeyse, yazamıyorum ama yorumlarım nedense 15 paragraf oluyor. OHh içimi dökmek istemiştim saol :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. =)))) güldürdün beni canım. Biliyor musun ismi seninkinin aynısı olan bir arkadaşım vardı. Çok ilginç biriydi eminim sen de öylesindir ve anlatacak çok şeyin vardır. Hadi bir başlamaya çalış istersen.

      Sil
    2. :))) İçimi dökmek iyi geldi sanırım yazabildim birşeyler :)bu arada sizin için paylaştığım bir postum var dı gözünüzden kaçmış sanırım
      http://duyguygun.blogspot.com/2012/08/live.html

      Sil
  2. Bende izledim bunuuu:) cok eglendim izlerken ve kesinlikle cok yaratici bir calisma olmus bazi diziler 1 sezonda bilmem kac dakikalik bolumlerle o raddeye geliyor ama 5 dklik bolumlerle ve oldukca eglenceli bir sekilde anlatmislar herseyi umarim 2. sezonu vardirrr:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen canım bayıldım resmen. Evet ikinci sezonu var ama kadro değişiyor. Ben eski kadroyu çok sevmiştim çok üzüldüm. Keşke eski kadro yeni bir dizi çekse =(

      Sil
    2. HAdi ya bunu bilmiyordum kadronun degistigini :/ neyse canim ins. o da guzel olur egleniriz ondada bu sezon kadar:)

      Sil
    3. İnşallah canım. Benim de temennilerim o yönde. =)

      Sil
  3. 9. Bolumde bilgisayarin sarji bitti, tuhh be tam da en heyecanli yerindeydimm. Cidden komikmis tam bir kadin dizisi:)) Ama yine de The Big Bang Theory la layyyyy:) Guzel paylasim S. tesekkurler. Sevgilerle M.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. =) teşekkür ederim canım. Gerçekten de en heyecanlı yerinde kopmuşsun. Ben de bir aralık 3. kez izlemeyi düşünüyorum =)

      Sil
  4. Dün gece oturup izledim eğlenceliymiş :) Paylaştığın için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek canım. Sevdiğine çok sevindim ben de. =)

      Sil
  5. L.A fashion bu dizide :D cidden ne hos kılıklar onlar ole.. Durdurup kombin çalasım geldi :D Benzer dizi önerisi olan varsa paylassın arkadaslar :D Yine ben: M.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pretty lilttle liars i kiyafetleri icin izlemeye baslamistim ben canim cidden guzel giyiniyor kizlar nail artlar o takilar hele beni delirtiyordu ama konusu bunaltabilir belki seni bi bak yine de:) bu dizi cok sponsor almis belli ediyordu hep tabi makyaj malzemelerinde falan diger dizilerde cok denk gelmedim araba markalari haric bones dizisinde navigasyon cihazi reklami bile yapilmisti :)

      Sil
    2. aa pretty lıttle lıars a bakacagım tesekkur ederım tavsıye ıcın canım. Evet ya reklam konusunda haklısın bır araba reklamının bu denlı yapıldıgı bır dızıye daha rastlamadım, gercı son donemlerde Turk dızılerı reklam konusunda astı kendını o ayrı :D

      Sil
    3. AAAA ben de şu ara Pretty Little Liars'ı izliyorum. Ama ilk sezonda ilk 6 bölümde falan kıyafetler oldukça kötü. zamanla düzeliyor. =) 4 kız var herkes kendi tarzına göre bişeyler bulabilir.=)

      Sil
    4. Evet herkesin kendi tarzi var kizlardan cok guzel:) Hanna nin takilari cok guzel ozellikle ve digerlerinin kiyafetlerinden en cok Spencer i begeniyorum sanirim gercekten guzel giydiriyorlar kizlari:D

      Sil