10 Ağustos 2012 Cuma

L'oreal Indefectible Pinsel Fondöten-220 Sand


Uzun zamandır fondötenler hakkında bir yazı yazmamıştık sanırım, bugünkü yazımızın kahramanı bu sevimli ve an itibariyle kendisine bayıldığım fondöten olsun :)


Bu fondöteni bir kaç ay önce almıştım ancak bir türlü kullanmaya başlayamadım ilk önce elimdekileri bitireyim dedim durdum ancak baktım olmayacak açayım kullanayım dedim. Rengini denemeden aldım, testerı yoktu, daha önce de L'oreal'in bu fondöteni görmediğim için yapıştım aldım. Koyu gelmesinden şüpheliniyordum cildime, şüphemde yanılmamışım.


Bu sabah yüzüme bir sürdüm aman Allah'ım dedim bunu ben nasıl kullanacağım :) Sonra yüzüme dağıttım ve çok beğendim çünkü çok güzel bir bronzluk oluşturdu sanki cildimin gerçek rengiymiş gibi durdu ve cildimle mükemmel bütünleşti. Kendisini çok sevdim bütün kozmetiklerimin tabiri caizse gözünün içine bakarım bir an önce bitsinler diye ama umarım bu bitmez kısa zamanda ya da burada da satışa çıkar yakın zamanda.


Fırçasını çok beğendim, çok iyi dağıtıyor, pütür pütür bir görünüme neden olmuyor ve dağılmayan hiç bir kısım kalmıyor tek bir dokunuşta fondöten sürülmüş oluyor. Her şeyiyle çok beğendim ben bunu çok :)


Fondötenler T bölgem yağlı olduğu için hep parlar yüzümde ama bu o kadar parlama yapmadı. Ciltle anında bütünleşiyor, maske gibi durmuyor kendi cildiniz gibi görünüyor. Bir yerlerde karşılaşırsanız denemeden geçmeyin lütfen, memnun kalacağınıza inanıyorum. Fiyatını hatırlayamıyorum 15 € civarında olsa gerek, fiyatını bilen varsa paylaşırsa sevinirim, ben de eğer fişini bulabilirsem yazıyı güncellerim.

Hepinize çok güzel bir haftasonu diliyorum; sağlıkla, mutluluk, huzur, bolluk içinde geçireceğimiz günler hepimizin olsun :)
B.

3 yorum:

  1. Canım güle güle kullan ama sence yağlı ciltte etkisi ne olur ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol tatlım :) Canım benim yüzümde yağlanan bölgelerde diğer fondötenlere göre çok az parlama yaptı ama tabii her ciltte farklı etki gösterebilir, o yüzden tester uygulayıp bir kaç saat yüzde tutmakta fayda var her her fondötende böyle yapmak lazım aslında.

      Sil
  2. Vous νoulеz unе amelioration іmрeссablе pour votre cuisіnе ?
    Des specialіstes еn renovation dе cuisіne vouѕ pгesentent un largе
    choix sur leѕ suggеѕtіons et les аstuсeѕ pouг аmeliоreг vοtre сuisine
    a рriх аbordable. Vіsitez wωw.

    nеtdeсo.fr pоur plus d’informations.

    Μу web-sitе :: aгchitecture netԁeсo.
    fr (www.linkgonder.com)

    YanıtlaSil