14 Ağustos 2012 Salı

Ağustos Ayı Lila Kutu (2012)


Bir Lila Kutu yazısıyla daha birlikteyiz. Sanırım en çok Lila Kutu yazılarını seviyorum =). Öncelikle kalitesiz fotoğraflarım için özür dilerim. Fotoğraf makinam arkadaşımda olduğu için telefonumla bu kadar çekebildim. Ama bu yukarıdaki listedeki herşeyi zaten aşağı yazacağım.


Kutudan çıkan ürünlerin hepsi yukarıdaki resimde.


Aviva Rose Angels Duş Jeli, üzerinde miktarı yazmıyor. 50ml falan olduğunu düşünüyorum. Bu ürün hediye olarak gönderilmiş. %100 doğal olan bu ürün A ve E vitaminleri içeriyor. Hoş bir gül kokusuna sahip. Kıvamı oldukça yoğun.

Rebul Mandarine Kolonyası 30ml, bu ürünün 380ml'i 17tl imiş. İçeriğinde alkol var, bu yüzden kolonya ile yaşanılan ferahlığın sağlanması hedeflenmiş. Ürünün kokusu misket limonu, beyaz şeftali, mor Afrika menekşesi, şakayık ve müge çiçeği var. Ben kokusunu çok sevmedim. Ama yaz ayları için ideal bir ürün.


Rareblossom Anti-aging krem Mamaku yaprağı & Hodan & Argan, 5ml gönderilmiş, ürünün satış fiyatı ise 50ml'i 210tl. Öncelikle bu ürünün çıkmasına çok sevindim. Kutudan çıkan anti aging ürünlerini anneme veriyorum ve bu ürün de kaliteli bir ürün. İçeriğinde %99 doğal hammaddeler kullanılmış. Yüz ve boyun için yüz temizlendikten sonra kullanılıyor.              



GoldenLady Compact Pure Powder, bu ürün tam boy gönderilmiş 12g lık bir ürün ve piyasa satış fiyatı 15tl. Ürün açıldıktan sonra 24 ay kullanım süresi var. Oldukça uzun bir süre.


Ben bu ürünün kapak dizaynını, rengini, ambalajını çok sevdim. Gönderilen renk de cilt rengime uygun ancak o kadar kuru bir cildim var ki, pudra sürmek çok gereksiz olur. Üstelik sürdüğümde de toz toz kalıyor. Ancak ihtiyacı olanlar için güzel bir ürün olmuş.


Tung Dil Fırçası ve Dil Macunu, işte kutudan çıkmasına en çok sevindiğim ürün bu ürün oldu. Dil fırçasının gerçek fiyatı 16tl. Ben de dil fırçası almayı düşünüyordum. Bu yüzden bu ürünü görünce çok sevindim. Macunu yok denecek kadar az 1.25 gram. Ama fırça çok şirin =)


Petal Fresh Organik Şampuan, bu şampuan Organics'in bir ürünü ve 475ml'i, 39tl ye satılıyor. İki paket tester gönderilmiş, şampuan ve saç kremi. Saç dökülmesine karşı etkiliymiş ve biberiye özlüymüş. Biberiyenin ağır br kokusu vardır. Bakalım şampuanı nasılmış. Rimelli Kız bu şampuanın yaşil çay özlü olanıyla ilgili yorumlarını şurada anlatmış. Okumanızı öneririm.

Live Clean Argan Oil Restorative Shampoo, Bu ürün doğal bitki özleriyle üretilmiş çevre dostu bir ürünmüş. Çevre dostu bir ürünmüş.350ml'i 24tl'ye satılıyormuş. Bize 10ml gönderilmiş.


PCO Whitening Mask, 12 adedi 150 tl'ye satılan bu maske koyun plesentasından yapılıyor. Daha önce de gönderilmişti. Değişik bir ürün.Kırışıklıklar, sarkmalar ve cilt lekeleri üzerinde etkili olmayı vadediyor. Bir paket gönderilmiş.

Ve işte Ağustos ayı Lila kutusu da bu kadar. Siz de Lila kutuya her ay 20tl ödeyerek sahip olmak isterseniz buradan buyurun.
S.

9 yorum:

  1. Güle güle kullan canım .. Eyer baktıysan bende bende Petal Fresh kullandım . kepeği full kesiyor ama dökülmeye hiç dokunmuyor .. Pudra ise bende çok kötü durmuştu , hiç kullanmadan attım çok yağlandı diye ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım seninki yeşil çaylıymış sanırım. Yazıma senin yazının linkini de ekleyeceğim şimdi. Merak edenler için güzel bir kaynak olur.

      Pudranın güzel olabileceğini düşünmüştüm ama bu tip ürünler kişiden kişiye çok değişiyor. Onun için bol bol tester denemek lazım =)

      Sil
  2. Ellerine saglik S. Malum ben yine geciktim ve lila kutusuz kaldim. Bidahaki ay kesin aliyorum:))) ya da umarim diyeyim, yine ne olur ne olmaz:)) Lila kutu maduresi M.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. =) canım inşallah alırsın, gelecek ay güzel şeyler gelecek diye hissediyorum =) inşallah yanılmam.

      Sil
  3. SELAM BENDE ŞİMDİ SAYENİZDE LİLA KUTUYLA TANIŞDIM BANA BİRAZ BİLGİ VERİRİMİSİNİZ ÇOK MERAKTAYIM MEMNUNMUSUNUZ BENDE ABONE OLUCAM ABONELIK İSTEMEDIĞIMDE İPTAL EDILEBILIYOMU VS

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zevkle bilgi veririm. Öncelikle bu kutu işinin en güzel yanı her ay hediye gelir gibi kutu gelmesi. İçeriğini kutu elinize ulaşmadan önce öğrenemediğiniz için çok heyecanlı bir süreç oluyor ve çok zevkli.

      İlk yapman gereken yukarıda verdiğim linkten Lila Kutunun sitesine girip üye olmak ve güzellik profilini doldurup adres bilgilerini vermek. Burada oluşturduğun güzellik profiliyle gönderilenlerin bir alakası olmuyor genelde =) hatta yağlı ciltlere kuru cilt ürünleri gönderilebiliyor. Ya da

      İkinci olarak ödeme kısmını anlatayım. Ben eskiden kontörlü olan telefon hattımdan ödeme yapıyordum. Zaten yinelenmeden bir kaç gün önce mesaj geliyordu. Bu sırada istenmezse üyelik pasif hale geçirilebilir. Ama pasif hale geçirmezseniz otomatik olarak her ay hattınızdan 20tl kesiliyor. Hattınızda 20tl yoksa da uyarı mesajları geliyor. Bu ay hattımla sorun yaşadığım için Paypal ile ödeme yaptım. İnternetten Paypal hesabı açıyorsunuz. Kredi kartı bilgilerinizi oraya giriyorsunuz. Böylece direk kredi kartı bilgilerini kullanmaktan daha güvenli oluyor. Bu biraz daha uğraştıran bir iş işleyişi öğrenene kadar.

      Ödemeler için bu iki seçenek var. Ben telefon hattını öneririm. İnternetten lila kutu hesabınıza girip tek tuşla durumunuzu pasif yapana kadar, bu iki seçenekten biriyle her ay 20 tl hesabınızdan çekiliyor ve bilgilendirme mesajları ya da mailleri geliyor.

      Sil
    2. Anti aging ürünleri verecek kimsen yoksa ya da cildin alerjikse ya da çok az ürüne uyum sağlayabiliyorsan önermem ama kız kardeşin ya da kuzenlerin falan varsa ya da sevmediğin ürünleri paylaşacağın birileri kesinlikle çok seveceksin. =) Başka merak ettiğin bir şey var mı canım?

      Sil
  4. Y a bende istiyorum bu kutudan.Eylül ayı için başvurdum ama bana mesaj filan gelmedi:((((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım mail at neden olmadı falan diye. Mail atınca daha çok ilgileniyorlar. Abonelikler dolsa bile ekstra açıyorlar bazen...

      Sil