22 Ağustos 2012 Çarşamba

Şahane bir moda blogu var, ama bizim haberimiz yok- gulizuzer.blogspot.com

Merhaba Sevgili Güzellik Tutkunları,

Alışılagelmişin aksine, ilk defa sizlerle bir blogu paylaşmak istedim. Bu blogun sahibesi benim üniversite sıralarından arkadaşım Güliz. Okul yıllarından sonra kendisine farklı bir yol çizerek moda dünyasının tam ortasında bulmuş kendisini. Zaten meraklı olduğu kesme, biçme, dikme ve tasarım dünyasına da pek yakışmış el emeği göz nuru eserleri.


Elinde olan parçaları süsleyip püsleyip yepyeni bir hale sokuyor bir yandan: Yukarıda gördüğünüz ceket  zımba modasının Gülizce yorumlanmış hali anlaşılan... 

İlk yılıydı bölüme geçişimizin ve Güliz'le yan yana oturmuştuk o ders... Kendisi bir şeyler karalıyordu defterine ve bir yandan da benim hayran olduğum bölümümüzü hiç sevmediğinden bahsediyordu. Daha sonraki yıllarda bir modacı edasıyla kendisine diktiği etekleri hala aklımda... Biz beğeniyle nerden aldığını sorduğumuzda: kendim diktim, kumaşını çok ucuza aldım, sadece 10 TL'ye mal oldu (fiyatlar şu an çok silik, ama idare edin :D) sözleri hala aklımda... O zamandan belliymiş yolunu modaya çevireceği (benimse bu yazıyı yazan bir blogger olacağım inanın hiç belli değildi :D Bütün bunların sebebi olan sevgili S. ve B.'ye selam olsun :D)


Benim de çok sevdiğim taşlı kemerler, bu senenin modası taşlı peter pan yakalar Güliz'in tasarımları arasında. 
Vee işte o çok beğendiğim ama nasıl yapıldığını bilmediğim bileklikleri de yapıyor ve satıyor Güliz. 


Sıradan babetlere yeni bir yorum katıp, bambaşka bir halde bizlerin beğenisine sunuyor aynı zamanda. Sandığım kadarıyla bu ve daha fazlasını istek üzerine tasarlayıp satıyor. Pek yakında özel tasarım giysilerini de bizlerin beğenisine sunacağa benziyor. 

Blog macerasında yolu nereye gider bilmiyorum ancak moda macerasında yüksekleri hedeflediği kesin Güliz'in. Başka sosyal paylaşım platformlarında çok başarılı elbiselerini, eteklerini ve bluzlarını gördüğüm için tüm bunları hevesle sizlerle de paylaşmasını bekliyorum. Blogunu izlemeye alalım ve beğendiğimiz tasarımlarını satın almak için de kendisiyle irtibat kuralım güzellik tutkunları :D http://gulizuzer.blogspot.com/ Sevgiler..
M.

2 yorum:

  1. Göz atacağım mutlaka, sevimli bir işler var gibi duruyor sanki:)

    sevgiler

    http://pembeeevren.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gercekten hos seyler var ve sanirim sayfasini duzenleyip Sıklıkla post girmeye baslayacak Guliz:) o zaman daha da eglenceli olacaktir:)

      Sil