3 Ağustos 2012 Cuma

NYC Long Wearing Nail Enamel- New York Color Kalıcı Oje

Sevgili oje tutkunları,

Ojeleri severim ancak tırnaklarımı sevmediğimden ve onları çocukluktan gelen bir kötü alışkanlık sonucu yediğimden kendilerini pek kullanamam. Hazır tırnaklarımı az da olsa uzatmısken dolabımı karıştırıp oje beğeniyordum ki bir de ne göreyim; bende bir New York Color uzun süre kalıcı oje varmış ve de rengi şu aralar pek sevdiğim bordo tonlarıymış. Bir de üstüne üstlük hafiften metalik bir hava ve çabuk donma özelliği taşıyormuş. 






Rengin tam adı Broadway Burgundy Frost* numarası 116. Sürümü çok kolay ve kuruması saniyelik bir olay. Resimde pek yansımasa da parlaklığı şahane. Oje uzun süre bekleyince ayrışıyor ve üstte yağ gibi bir katman birikiyor, zaten uyarılarında da kullanmadan iyice çalkalayın yazıyor. NYC ojeler cidden New York'da pek moda buradan ürünleri inceleyebilmek mümkün, fiyatlar normal oje fiyatı ABD'de 1 dolar civarı. Diğer ürünleri de ucuz bu markanın ama malesef Türkiye'de yok. Hatta sandığım kadarıyla ABD'nin de heryerinde bulmak pek mümkün değil. e-bay'de satışları var.


,

Hadi bakalım renk renk tırnaklı, bakımlı güzel günler dilerim. (Bu post sonrası bir kaç oje blogu gezdim ve kendimden utandım itiraf ediyorum :D ya ne güzel tırnaklar ne şahane taşırmadan sürüşler :D Kusuruma bakmayın güzellik tutkunları bir daha ki denememde söz daha iyisini yapacağım )
M.

3 yorum:

  1. Amerikan ojeleri herzaman iyidir. Ama kimya mühendisi olarak benim bildiğim ojeler akrilik yüzeye sahip oldukları için tırnak yatağını kapatırlar böylece uzun süre kullanımda tırnaklarda sararma ve incelme olur. Bunun için törpüsüz uygulanan kalıcı oje eve almak istedim. Maalesef uv ışınıyla kuruduğu için almadın. Çünkü 5-6 ürün kullanıyorsun. 25 dakika harcıyorsun. 15 dakika bekliyorsun. Hava ile kurumuyor uv ışınıyla kuruyor. Hem çok maliyetli hem de çok maliyetli. Tamam bir kaç marka hava su geçiiyor jessica ve cnd. Ama evde mantıklı değil. Sonra amerikadaki güzellik fuarında muhteşem bir şey gördüğüm. Hava su geçiren, hava kuruyan, 2 ürünle yapılan,toplamda 5 dakika yapılan ve kuruyan, 2 dakikada çıkan kalıcı oje. Fusion 2.5.2 diye bir ürün türkiye'deki Jessica temsilcisini aradım. Bu ay sonuna doğru türkiye'ye gelecekmiş. Aman derim kaçırmayın. Fuarda yaptırdım tam 3 hafta durdu. Ama tanıtım olduğu için alamadım. Türkiye'ye gelmesini dört gözle bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Guzel bir urune benziyor, ozellikle benim gibi ojeleri ve tirnaklariyla yaramaz cocuk gibi oynayan biri icin... Kalici oje degil ancak, portez tirnak denemem olmustu ve UV isinlari kullanilarak bir sekilde oje ve jel sabitlenmisti tirnak yuzeyimde. Malesef sararma ve kirilma (o jele ragmen) yasanmisti. Bu sekilde hava alan urunler surekli oje kullananlar icin ideal olacaktir. Katkilarin icin tesekkurler

      Sil
  2. Üşenmedim Google'da arama yaptım. ilkin bir şirket sayfası geldi aramalarımı sürdürüncewww.kozmetik.cc de ürünleri bulfum. ancak 2.5.2 set halinde inşallah en kısa zamanda ojeler tek olarka satılır ve deneriz. ben normal oje sipariş ettim. cnc 461 koyu mor çokk güzel...anything goes muş ojelerin isimleri de çok hoş...

    YanıtlaSil