2 Ağustos 2012 Perşembe

Flormar Nail Art Siyah Oje ile Desen Yapımı

Hepimizin vaktinde kalın ojelerle hüsranla sonuçlanan desen yapma denemesi vardır. Bu çilemizden haberdar olan Flormar bizim için ince uçlu nail art serisini çıkardı. Bu seriden herkesin ilk tercihi olacağını düşündüğüm siyah renkle ben de desen çalışmalarıma başladım.


Çalışmalarımı sizlerle yani aklından binlerce harika fikir geçen bayanlarla paylaşmak istedim ki yeni ve güzel desen fikirleri ortaya çıkaralım =) İşte ilk çalışmalarım:


Böyle hep birlikte abuk dursalar da tüm parmaklarımı aynı desenle doldurduğumda daha iyi duracaklarını düşünüyorum.


Ablam en çok beyazı beğendi. B. de en çok işaret parmağımı beğendi. Ben en çok serçe parmağımı beğendim.


Sizler ne düşünüyorsunuz? İlk deneme için güzel değiller mi?

Not: M. nin yorumlarını da merak ediyorum.
S.

15 yorum:

  1. merhaba benimde favorim beyaz ve serçe parmaktaki desen :) ellerinize sağlık :)
    takipteyim,sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onları tüm parmaklarıma yapmayı planlıyorum zaten canım =) beğendiğine sevindim.

      Sil
  2. deneme bir-ki manikürü olmuş :) ama bence daha cesur şeyler yapmalısın, tam istediğin gibi olmasa bile pratik yapa yapa müthiş şeyler çıkacaktır ;)
    gelecek manikürlerini bekliyoruumm..

    bana da beklerim seni:
    edankb.blogspot.com
    sevgilerr :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. B ile daha cesur şeyler yapmayı planlıyoruz canım zaten. =) Hemen gezdim bloğunu canım. Ne kadar yaratıcısın =)

      Sil
  3. ilk defa yapıyorsan çok iyi canım yine batıramışsın gayet düzgün yapmışsın. güzel olmuş bence. ben de en çok beyazı beğendim vallahi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyaza beğeniler giderek artıyor. =) Teşekkür ederim tatlım

      Sil
  4. Bende beğendim, bir ara denemem lazım,
    Bana da beklerim..

    http://ilknur--akpinar.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dene canım, sevinirim :) Ziyaretine geliriz elbette canım :)

      Sil
  5. M.nin yorumu: Beyazi tek gecerim, digerlerini sil gitsin sen daha iyisini yapabilirsin, devam S. Nail Art ustasi olacaksin:))) Saka bi yana ellerine saglik canim mucxxx:)

    YanıtlaSil
  6. bence güzel olmuş canım benim :)
    bende yapıyorum ama iş sol ele gelince kalıyorum :)) o yüzden streç filme şekil yapıp kuruyunca parlatıcı oje ile sabitliyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa çok yaratıcı bir fikir ben de bir deneyeyim :)

      Sil
  7. Ben de en cok beyazı begendim zebra gibi:) cok severm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. =) ben de çok seviyorum zebra desenini, çok elegan =)

      Sil