5 Haziran 2012 Salı

Maybelline Eyeliner Noir-Black


Maybelline'in bu eyelinerı olsa da olur olmasa da olur diyebileceğim türden. Hatta olmasa daha iyi olur bile diyebilirim :)


Kalemin ucunu yan tutarak uygulamak gerekiyor, diğer türlü dik tutunca rengini vermiyor. İstenildiği kadar ince ve ya kalın sürülebiliyor eyeliner, öyle bir avantajı var.


Ancak derseniz ki "Ben eyelinerın simsiyah, net durmasını isterim, anında rengini versin, kolay sürülsün." o zaman ben de size derim ki: "Bu eyelinerı görünce olabildiğince uzaklaşın." :) Fiyatı 20 lira civarında olmalı. Yumuşak, kirpik hattında hafif bir kontür isterseniz uygun bir seçim olabilir. Şunu da eklemeliyim ki farın üstüne uygulandığında tek başına uygulandığı halinden daha da açık bir renk veriyor.
B.

2 yorum:

  1. essence nin likite eyeliner ını aldım ben de geçen gün çok kalın çıktı ucu ince çekemiyorum :) ben hafif kontur çekmek istiyorum ama aradığımı bulamadım hala bununda ucu kalın göründü gözüme :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ucunu beğendiğin bir eyelinerın varsa onu kullanıp Essence'in tüpünden ürünü alıp uygulayabilirsin? Ya da eyeliner fırçası ile? Rimmel'in eyelinerlarına bakabilirsin onların uçları ince ve esnek, ayrıca Loreal'in superliner serisinin fırçaları da güzel, ince çizgiler çekebilirsin onlarla :)

      Sil