16 Haziran 2012 Cumartesi

Geçişli Oje Yapımı İlk Denemeler

Daha sonraki denemeler için buraya lütfen...
Deneme #1
İnternette geçişli oje yapımını buldum ve hemen sizinle paylaşmak için denemeye başladım. Bunlar ilk denemelerim, hem yapıp hem çektiğim için çok başarılı olmadım ama size bir fikir vermesini istedim. Bir gün B. ile birlikte deneyip daha güzellerini yaparız eminim.

Öncelikle malzemelerle başlayalım. İki renk oje, bir parlatıcı, küçük bir parça sünger ve ojeleri karıştırmak için kürdan benzeri bir çubuk. Ben tel toka kullandım.


Malzemelerimizi hazırladıktan sonra parlatıcı dışındaki ojelerimizden düz bir zemin üzerine yan yana bir miktar damlatıyoruz. Sonra çubuğumuzla iki rengi birleştikleri yerden birazcık karıştırıyoruz (bu kısım ikinci denemedeki resimde daha net görünüyor). Sonra süngerle bu ojeleri alıp tınağımıza bastırıyoruz. Hafifçe boyar gibi de sürülebilir.


Daha sonra üzerine şeffaf ya da simli parlaatıcı süreceksek o katı sürüyoruz. Sonra da tırnağımızın çevresini temizliyoruz.


Bence ilk deneme için fena olmadı ama şeffaf bir parlatıcı sürsem sanırım daha iyi olurmuş.

Deneme #2
Bu kez parlatıcı kullanmadım. Elim biraz daha alışmıştı hızlı hızlı bir kerede bir elimin tüm parmaklarını boyadım.

Öncelikle kullanacağım iki rengi seçtim: dip kısım için kahve uç kısım için kemik beyaz. Bir dahaki sefere uç kısımlarımı koyu renk yapmak istiyorum.


Daha sonra yukarıda anlattığım gibi renklerimi karıştırdım.


Sünger kullanarak ojeleri aldım.


Ve uyguladım. Bir kaç kez pıt pıt yaparak istediğim görünümü vermeye çalıştım.


Ve işte kenarları temizledikten sonra oluşan görüntü, ta ta ta taaaaaam =)


Ben bu geçişli görünümü çok sevdim. Bir de tek başına rengini sevmediğimiz ojeleri bitirmek için bire bir.


Geçişli oje serisi devam edecek. Sevgiler...
S.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder