27 Haziran 2012 Çarşamba

Essence Get Big Lashes Mascara


Essence Türkiye'ye geldi geleli tüm ürünleri denemek istiyorum. Geçenlerde oje etkinliği için oje bakarken çift taraflı ojeyi gördüm. İkisi ayrı ayrı kullanılan ojeler var iki yanında, tıpkı çift taraflı rimellere benzeyen bir ojeydi. Tek başına iki oje fiyatından pahalı olduğu için almadım ama resmen aklımda kaldı. =) Oysa Essence'da bir çok iyi fiyatlı ve kullanışlı ürün var. Çift taraflı ojeyi almaktansa onları alırım. (çift taraflı ojeyi de her an alabilirim =)).

İşte Get Big Lashes da kullanışlı ve uygun fiyatlı ürünlerden biri. Bi kere o tombiş kabı, dizaynı, üzerindeki renkler çok şirin.


Hemen denemeler yaptım. İşte sonuçlar:


Ben doğal rimelleri daha çok seviyorum. Beklentim rimelin kocaman durmasındansa hafif ve sade bir görünüm. İşte bu rimel tam olarak o görünümü sağlıyor.


Hafifçe uzatma ve dolgunlaştırma etkisi de var. Geniş fırçasından dolayı sürümü rahat. Gün içinde dökülme yapmıyor.


Kısaca benim beklentilerimi karşıladı. Hafif makyaj yapılan günler için ideal. Kendiliğinden uzun kirpikleri olanlar için çok daha kullanışlı olacaktır. 


Ben bu rimeli çok sevdim. Fiyatı 8tl civarında. Fiyatı da uygun olduğu için alternatif rimel olarak da evde sürekli bulundurulabilir. Essence ürünleri genel olarak fiyat kalite oranı açısında çok yüksek ürünler. Bu rimeli de herkese tavsiye ederim. Sevgiler..
S.

3 yorum:

  1. Güzel bir rimelmiş,güle güle kullan:) çekilişimede beklerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım, biri çekiliş mi dedi =)

      Sil
  2. Aynı rimeli bende kullanıyordum ama bıraktım. Benim gözümün içine birikme ve yanma yaptı. Sen aynı sorunu yaşadın mı?

    YanıtlaSil