21 Haziran 2012 Perşembe

Guinot, Phytomer, MD Formulation Trendyol'da

Sevgili güzellik tutkunları,

Uygun fiyat avantajlarıyla Guinot, Phytomer, MD Formulation ürünleri Trendyol'da. Sizlere kısaca markalardan bahsetmek isterim. Guinot, ciddi cilt bakım merkezlerinde tedavi ve bakım ürünü olarak tercih edilen bir ürün ve gittiğim bir kaç merkezde dikkatimi çekmişti. Henüz kullanma fırsatım olmadı, bakım kremleri ve temizleme ürünlerinin iyi olduğunu çok kez duydum. Lilakutu Guinot ürünlerini satmakta, isterseniz Lilakutu aracılığıyla da bu üst sınıf bakım ürünlerine ulaşabilirsiniz. Dermokozmetik sitelerinde de sıklıkla karşılaştığım Guinot ürünlerinden en kısa zamanda edinip, izlenimlerimi sizlerle paylaşmak istiyor, sizlerin paylaşımlarını da bekliyorum.


MD Formulation'a gelince özellikle leke ürünlerinde çok başarılı bir marka. Leke açıcı serumlarının ağda sonrasında da oluşan yanık lekelerini tedavide etkili olduğunu biliyorum. Dermologlarca da tavsiye edildiğini duydum, benim güneş lekelerim için gittiğim dermotoloğun da tavsiyeleri arasındaydı ancak o dönem alma fırsatım olmamıştı. Bu kampanyadan aydınlatma kitini almak istiyorum, ancak şu an DR MURAD'ı beğenerek kullanıyorm. Onunla ilgili izlenimlerimi de sizlerle en kısa zamanda paylaşacağım sevgili güzellik tutkunları :D

PHYTOMER'e gelince hiç bir fikrim yok ancak bu yazıda anlatıldığı kadarıyla deniz mineralleri içeren ürünlermiş ve yine güzellik merkezlerinde kullanılan ürünler arasında yer aldığını biliyorum. Ürünlerin fiyatları DR MURAD, Dermologica, Priori ürünleri civarında ve kaliteleri de gördüğüm kadarıyla öyle.
Deneyelim görelim sevgili güzellik nehri takipçileri :)
M.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder