17 Haziran 2012 Pazar

İndirim mi dediniz

Sevgili Alışveriş tutkunları, nehrimizle güzelliğine güzellik katan bayanlar...

Uzun süredir büyük bir reklam kampanyası eşliğinde tanıtımı yapılan ve Ankara'yı alışveriş tutkunlarının hücumuna uğratmayı amaçlayan Ankara Shopping Fest 8 Haziran'da başladı ve festival programları internet sitesinde yayınlandı. Hala kafalarda aynı soru: Shopping Fest Nedir, Her yer İndirimde mi, Daha fazla indirim olacak mı vs...


Size durumla ilgili izlenimlerimi aktarmak isterim. Pazar günü Ankara'daki büyük alışveriş merkezlerini gezme fırsatım oldu Kentpark, Cepa, Gordion'u dolaştım ve kardeşim ise Forum Outlet, Nata Vega Outlet gibi outletleri gezerek gününü geçirdi. Heryerde fiyatlar aynı, daha doğru bir ifadeyle Ankara Alışveriş Festivali için özel bir indirimden bahsetmek zor, markalar kendi indirim sezonlarını açmışlar ve Mango'da sevgili S.'nin de değindiği gibi %50'ye varan indirim başlamış. Pek bir üründe %50 indirim göremesem de sezon fiyatlarının yavaş yavaş indiğini görmek sevindirici. Mango'dan iki ayakkabı aldım sevgili alışveriş sevenler. Aslında giysi mağazalarından ayakkabı almayı pek sevmem çünkü ürünler bir ayakkabı mağazasından alınanla mukayese edilemeyecek kadar kalitesiz oluyor. Ancak ayakkabı mağazalarının uçuk fiyatları istikrarla sürdürdüğü görünüyor. İnci, Kemal Tanca, Deriden, Derimod vb. ayakkabı-çanta markaları %50'ye varan bir indirim ilan ettiler, ancak inmiş fiyatlarla dahi bir babetin 100 TL'den düşük olmadığı görünüyor.

Genelde beğendiğim babetler 120-150 civarıydı. Ben de bu yüzden Mango'dan bir topuklu ayakkabı bir de babet aldım sevgili alışveriş tutkunları. Topuklu ayakkabı bu senenin modası, fazla yüksek ökçeli değil ve rahat. Süeti de benzerleriyle mukayese edildiğinde oldukça kaliteli. Fiyatı ise 95 TL. Babete gelince, 50 TL'ye aldığım ayakkabı rahat ve hasıra benzeyen bir materyalden üretilmiş, endişeniz olmasın kaliteli duruyor.


Mango'dan aldığım ve İvana Sert'in sezon modası tarifine uyan sivri burunlu bu şık ayakkabı, benim yeni favorim, bu ayakkabıyla yaptığım değişik kombinlerimi sizlerle paylaşacağım. Topuk boyu, benim gibi uzun kızlarımız için rahatsız etmeyecek uzunlukta (Boyum 172 :)


Mango'dan sonra sizlere aslında H&M indiriminden bahsetmek istiyorum. Pek çok ürün gerçekten 5-10-15-20-30-50 TL ve biraz zaman geçirirseniz sadece 120 TL harcayarak bir elbise, 2 pantolon, 2 t-shirt, 1 şal alabilirsiniz :)


Sezonun modası olan açık yeşil-ya da su yeşili- pantolonları burada bulabilirsiniz. Sadece 110 TL harcayarak kardeşim için hazırladığımız kreasyonları işte burada :)


Bilek boy pantolonlar bildiğiniz gibi çok moda ve biz de aldığımız bu su yeşili pantolonun paçalarını bilek boy olacak şekilde katladık, benim hafif balık etli ve orta boylarda olan kardeşimin fazlalıklarını örtsün diye de üzerini hafif dökümlü bir bluzla tamamladık. Pantalon 50, bluz 10 TL, şal 10 TL.


Yukarıda sezonun bir diğer modası olan şalvar pantolon ve dökümlü beyaz bluzu görebilirsiniz. Pantalon 20 TL, bluz ise sadece 10 TL. 


Saten kumaşı andıran, dökümlü ve bilekten lastikli bu şalvara ben de bayıldım, ancak boyu bana kısa oldu :)


Bu ise, sadece 20 TL ödeyerek aldığımız, sonbaharda daha rahat giyilebilecek şirin mi şirin elbise :)
Kısacası alışveriş tutkunları, Ankara Alışveriş Festivali, değişik alışveriş merkezlerinde düzenlenen eğlencelerden ibaret, indirim ise klasik sezon indiriminden başka bir şey değil. H&M'de kendinize uygun, makul fiyatlarda ürünler bulabilmeniz mümkün.
M.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder