17 Mayıs 2012 Perşembe

John Frieda - Frizz Ease Hair Serum


John Frieda'nın Extra Strength Formula serumunun yoğun yağımsı bir yapısı var. Bu ürün saça parlaklık vermeyi, zor şekil alan saçları yumuşatmayı ve günlük kullanımda elektriklenmeyi azaltmayı vaadediyor. Ayrıca güneş koruyucusu da içeriyormuş.


Fındık tanesi büyüklüğünde kullanmak gerekiyormuş. Saçı parçalara ayırıp eşit şekilde uygulayın diyor ama benim saçım kuru olduğu için sanırım hemen kaybolup gidiyor. Eşit şekilde yayılıp yayılmadığını anlayamıyorum.


Saçlarım kuruluktan elektriklendiği için bu ürün bana iyi geldi. Saçımın elektriklenmesini az da olsa alıyor. Minicik olsa da az az kullandığım için hemen bitmedi.


Fiyatı 35-40tl falan. Ben Limango'dan 25tl civarına almıştım. Limango'ya buradan üye olabilirsiniz. Yalnız 6 lira falan kargo ücreti alıyorlar. Bu diğer online alışveriş sitelerinde yarısı kadar falan oluyor. Ama sitede gezinirken genelde Limango'dan '10tl indirim kazandınız' uyarısı çıkıyor. Bu tip bir indirimi yakalayıp daha ucuza almak mümkün. Sevgiler...
S.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder