27 Mart 2013 Çarşamba

Sephora Brillant A Levres Lip Gloss


Sephora'nın zamanında alınmış bir dudak parlatıcısından bahsedeceğim bugün sizlere güzel takipçilerimiz. Kendisi çok hoş açık uçuk bir pembe, ben de renginin güzelliğine aldanarak almıştım. Ancak gelin görün ki dudaklarımda rahatsız edici bir hisse neden oldu ve kullanmadım. Dudak dolgunluğu vaad eden rujlarda yaşadığım yanma hissini yarattı.

Ben ruju kullanmaya devam edemediğim için sevgili S. ile varlığını sürdürüyor, S. herhangi bir rahatsızlık duymadı. Yani kullanana göre durum değişiyor ancak eğer sizin de böyle bir hassasiyetiniz varsa Sephora'nın bu rujunu almadan önce bu yazıyı bir düşünün olur mu :)

 
Rujun dudakta duruşu bu şekilde, modelimiz ise S. :)
 

Rujun içeriği bu şekilde. 15 ml'lik bir ürün.


 
Çoğu parlatıcının sahip olduğu yapış yapışlık bu rujda da var. Üstüne bir de dudağımı yaktığı için benim hiç beğenmediğim bir ürün oldu.

Sevgiler,
B.

2 yorum: