10 Kasım 2012 Cumartesi

Makrome bileklik yapımı videolu anlatım

Merhaba Güzellik Tutkunları,

İkinci videomla karşınızdayım. Blog takipçilerimizin en çok ziyaret ettikleri sayfalara baktığımızda Makrome bileklik yapımı postumun yoğun ilgi gördüğünü fark ettik. Bu durumda ben bu olayı daha detaylı anlatayım ve bir de video çekeyim dedim. Bilekliklerle güzel bileklerini süslemek isteyen sizlere nasıl makrome örerek bir şeyler yapabileceğiniz konusunda ilham vereceğini umuyorum. Ben sadece örgüyü örme kısmını çekebildim, kameramanım annemi daha fazla tutamadım :D

Kendisi bana asistanlık yapmayı kabul ederse daha uzun videolarda sizlerle birlikte değişik bileklikler yapabiliriz.


Elimde kalan simli mi simli bir ipi kullanarak makrome düğüm atmayı gösterdim ilk videoda, ikincisinde ise bileklikleri kolayca kapayıp açabileceğimiz, herhangi bir kapama kopçasına gerek kalmadan iplerle bileğimize sabitleyebileceğimiz bir makrome düğüm gösterdim. Sevgili S. den öğrendiğim bu yöntemi artık tüm üretimlerimde kullanıyorum. Sizlerde bakın uygulayın ahh şu bilekliği neyle sonlandırsam diye düşünmekten kurtulun :D



Başka videolarda görüşmek üzere esen kalınn :D:D:D

M.

1 yorum: