26 Kasım 2012 Pazartesi

Essence Nail Stickers ile Manikür

 
Cumartesi akşamı Gratis'te Essence standına bakarken bu tırnak yapıştırmaları dikkatimi çekti. Gördüğüm tırnak yapıştırmalarındaki desenlerde hep siyah rengi de vardı o yüzden hiç denememiştim. Bunların tümü beyaz olunca aldım, iyi ki almışım.
 
 
Uygulaması çok basit bir kaç saniye içinde yapıştırmak mümkün anında sabitleniyor zaten. Üstüne şeffaf oje sürüp sabitleyin denmiş kullanım talimatında ancak ben onunla uğraşmadım zaten soyulmuyor, kendiliğinden sabitleniyor. Top-coat tırnağın daha parlak görünmesi için kullanılabilir.
 
 
Fiyatı 4,50 TL sanırım. Kısa sürede sevimli tırnaklara sahip olmak için idealler, bundan sonra alırım sürekli :) Güzel haftalar diliyorum.

B.

2 yorum:

  1. bende de çok var bunlardan kullanmaya üşeniyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Audrey, kullanımı çok kolay bir şans ver bence bunlara :)

      Sil