12 Temmuz 2012 Perşembe

Nine West: Sorumluluğunu Üstlenmeyen Facialar Efendisi!


Nine West'ten hemen hemen iki ay önce bu ayakkabıyı aldım, hiç karşılaşmadığım bir şey oldu: Tek bir kez giymeme rağmen her iki ayakkabının da ön kısımlarında "kimliği belirlenemeyen" lekeler oluştu. Ben de kaptım ayakkabıları o zaman alalı bir ayı geçmemişti, gittim mağazaya. Siz bu ayakkabıyı yapmışsınız ama olmamış misali dedim ki "Ben bu ayakkabıları sadece bir kez giydim ama bu hale geldiler benim bunları bu şekilde giyinmem imkansız." dedim. Dedim demesine de tüm firmaların politikası olan satıcının sefası alıcının cefası olan "ürün incelemeye gitmek zorunda" senfonisini dinlemek zorunda kaldım. Peki dedim tamam gitsin ne yapayım zaten yılmışım. 8 gün içinde sonuçlanacağını söylediler: siz de tahmin edersiniz ki 8 gün oldu, 15 gün oldu, 20 gün oldu ve yine benim sürekli aramam sonucunda 22. günde en sonunda bir cevap alabildim.

Bilin bakalım canlarım cevap neydi :) Dış etkenmiş sebep, reddilmiş iade talebim. Hem 22 gün beklet, hem ilk giyinişte deforme olan ayakkabının suçunu kullanıcıya at hem de iade olmaz de.

Her sezon mağazadaki ürünlerinin yüzde yetmişini evine taşıyan bana bunu yapmayacaktın Nine West. Bu da senin ayıbın olsun. Ama ayıbınla bırakmayacağım seni ver elini Kaymakamlık sen de uzat seni Tükeci Hakları Heyeti diye hakkımı arayacağım.

B.

10 yorum:

  1. Yahu bu aralar herkes her türlü firmadan şikayetçi ! Ne olacak bu satıcıların dalaveraları anlamadım ! :( Biz onların ekmek kapılarıyız , bize yaptıkları ihanet kendilerine aslında , ay çok doluyum bende galiba :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın canım ne diyeyim. Çok bunlatıyorlar insanı. Çoğu firmanın politikası sorun çıkınca bezdirmeye çalışmak. Yanlarına kar kalacağını sanıyorlar, çok yazık. İşimiz gücümüz olmasa da enerjimizi nereye harcayacağımızı bilemesek neyse diyeceğim de bu kadar işin gücün içinde bir de hakkımı yedirmeyeceğim diye savaşmak gerçekten geriyor insanı.

      Sil
  2. Hakkını kesınlıkle ara canımm yanındayım ben senın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arayacağım canım yıldırma politikası izliyorlar. Haksızlık yaptıkları insanlar uğraşmadıkça da daha çok insanın canı yanıyor nasıl olsa peşine düşmüyorlar diye.

      Sil
  3. ödenen yüksek ücretin karşılığının sadece o "satış anından" ibaret olmadığını anlamaları gerek !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Bana faturamı rapor çıktısını her şeyi geri verin yasal haklarımı kullanacağım" dedim "rapor çıktımız yok ki isterseniz bu tarafa gelip bilgisayar ekranından rapor çıktısını görebilirsiniz, göstereyim" dedi. Şaka mı bu olanlar :) Tüketici Hakları Hakem Heyetine gidip "Bakın bu faturam, bu şikayet dilekçem bir de sizden bir ricam olacak raporu beyan edemiyorum hep birlikte bir mağazaya gitsek de ekrandan bakıversek" diyeceğim herhalde. Cumadan bu yana raporu fakslamalarını bekliyorum gelmezse de yasal haklarımı raporu bana iletmeyerek engellemeye çalışıyorlar diye şikayet edeceğim. Cuma günü ayakkabıyı faturaları aldım tavırları insanı deli edecek cinstendi.

      Sil
  4. tomarla para! verilip alınan bu sevdiğimiz markalarda bu muamelenin yapılması çok kötü , biz bayanlar onların velinimeti değilmiyiz :( bunu düşünemiyorlarmı ve biz bayanlar bu tür şeyleri birbirimizle paylaşmayız içimize mi atarız sanıyorlar , çook yanılıyorlar
    bu arada şimdi takibe alacağım , banade beklerim gelirsen
    kibelem.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmiyorum canım ne düşündüklerini sanırım nasıl olsa peşine düşmeyecek diyorlar. Bugün bekledim yarın arayıp sonra da mail atmaya başlayacağım. Çok sağol canım, bloguna gelirim elbette :)

      Sil
  5. Oh be hakkını arayan kişilere bayılıyorum. Yok öyle yapıp bir dünya paraya satıp, sonra 'beni ilgilendirmez' demek! Sakın peşlerini bırakma. Sinir oluyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Ben de sinir oluyorum yasal hallariniz var yasal haklariniz var surekli tekrar etmeyi biliyorlar ancak raporu vermeye gelince tik yok bir de onun pesinden kosmak gerekiyor. Cok can sikici isler gercekten.

      Sil