1 Temmuz 2012 Pazar

Çift Fazlı Temizleyiciler


İndirimlerde çift bazlı temizleyicilerin bir çoğu 7-8 liraya iniyor ve hangisini alacağımıza bir türlü karar veremiyoruz. Benim gibiler için en azından bu iki temizleyiciyi tanıtıp karar vermenize yardım etmek istedim.

Öncelikle bu ürünler çalkalandıktan sonra kullanılıyor. İkisi de daha çok göz makyajı temizliği için kullanılıyorlar.Nivea'nın vaatleri aşağıda.


Kirpikleri koruyup korumadığından emin değilim ama waterproof özelliği olmayan göz makyajını bile çıkaramıyor. Belki çok bastırsanız çıkarır ancak göze çok bastırmak hem gözlerin bozulmasına hem de göz çevresi kırışıklıklarının artmasına sebep oluyor.

Bir de bu ürünü kullanmadan çalkalıyorum ama ben daha pede dökmeden eski haline dönüyor. Bu yüzden pamuğa gelen kısımda yağ kısmından çok az su kısmından çok fazla bulunuyor. Belki makyajı temizleyememesinin sebebi budur.

Şimdilik yağlı hissi pek vermiyor ama su tarafı hızla azaldığı için, o taraf bittikten sonra bol bol yağlı hissi vereceğini düşünüyorum. Sonuç olarak hiç memnun kalmadığım bir ürün oldu.


Loreal'in temizleyicisi ise Nivea'ya nazaran kolayca karışıyor ve kolayca uygulanıyor. Makyaj çıkarıcılığı da gayet iyi. Belki waterproof makyajda biraz zorlanabilir. Bu yağlandırmayan formulmüş ancak hafifçe yağlanma oluyor yine de.

Böyle yağlı temizleyicilerden sonra yüzünüzü yıkamanızı öneririrm aksi halde üzerine bir de nemlendirici türü bir ürün sürerseniz yağ noktacıkları oluşuyor. Makyaj temizleme cilt bakımının en önemli adımı. Bu yüzden özen göstermek gerekli.

Sonuç olarak o indirim anı geldiğinde eliniz Nivea'ya değil Loreal'e gitsin. =)
Sevgiler..
S.

6 yorum:

  1. I always use the L`Oreal makeup remover. xx

    http://www.theprovocativecouture.com/

    YanıtlaSil
  2. ben de nivea kullandım bir dönem zoraki bitirdim kurtuldum :) loreali tavsiye etmişlerdi denk gelirsem deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım ben de bitsin diye kullanıyorum.:)

      Sil
  3. Geçenlerde ben de bu hataya düştüm.Çünkü bu postu görmemiştim..Daha önce hep biotherm,clinuque gibi markaların çift fazlı ürünlerini kullanmıştım,watsons'ta çok indirimliydi satıcı da ısrarla önerdi..Ama sadece 2 kere kullanabildim,göz çevremi inanılmaz yaktı,makyajı da temizlemedi..Nivea berbat bir ürün

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen katılıyorum canım. Böyle bir ürünü piyasaya sürmek yerine hiç üretmesinler daha iyi. Markanın genel pıanını düşürüyor.

      Sil