1 Mayıs 2014 Perşembe

Saç Derimi Yara Yapan ve Kepeklendiren Şampuan


 
Bugün size bahsedeceğim şampuan saç derimde sivilce ve yara yapan, kepeklendiren bir şampuan. Bütün saç derim yara oldu, saç derimi kaşıya kaşıya bir hal oldum kullanan ve memnun olan var mı aranızdan bilmiyorum ancak benim saç derime çok zarar verdi.
 
Saç derimin düzelmesi için bebek şampuanı kullanıyorum bir süredir, saç derim düzeldi Allah'tan. Sizin kullandığınız, memnun olduğunuz şampuanlar hangileri? Tavsiyelerinizi almak isterim.
 
Sevgiler,
 
B.

10 yorum:

  1. Çok kötü bir durumla karşılaşmışsın canım umarım bir daha böyle bir durumla karşılaşmazsın.. Ben Topicrem Nutri Repair Cream Şampuan'ı herkese önerebilirim. Adamlar işi biliyor, harika bir şampuan. Benim kafa derim soyulur, arada kırmızı minik sivilce gibi pütürlükler çıkar dururdu. Dermatologumun bir de bunu dene demesiyle tanıştığım harika bir ürün...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler bakacağım önerdiğiniz şampuana :)

      Sil
  2. Ben cok severek kullaniyorum bu şampuani herkese gore degisiyor etkisi tabi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim saç derime çok zarar verdi :( Herkeste farklı sonuçlar veriyor ürünler elbette. Saç derim hassas belki o nedenle oldu bilmiyorum ancak çok sorun yaşadım.

      Sil
  3. saç derin hassa olabilir. ya da içeriğindeki maddelerden birine alerjin olabilir. geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet her ikisi de olabilir çok teşekkür ederim, sağ olun :)

      Sil
  4. Bence de alerji olma ihtimali yüksek çünkü kullandığım dönem ben baya memnundum hiç bir yan etkisini görmedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçindeki maddeleri diğer şampuanlarla karşılaştırmam lazım bakayım farklı ne var :)

      Sil
  5. geçmiş olsun. içindeki bir maddeye alerjiniz olabilir. bende bir sorun yaratmamıştı :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olabilir, bir daha asla kullanmayacağım bir şampuan oldu kendisi :(

      Sil