31 Aralık 2013 Salı

Yeniler:Dermalogica Active Moist Set ve Neostrata Bionic Eye Cream Plus



Dün "Bitenler ve Çöpe Gidenler" yazımda bahsettiğim gibi nemlendiricim ve göz kremim bitmişti. Dermalogica'nın internet sitesine bakarken yılbaşı için üç çeşit set hazırladıklarını gördüm. Benim karma cildime uygun olan Active Moist serisi.


Setin içinde bir adet tam boy Active Moist nemlendirici, bir adet 30 ml precleanse ve bir adet 30 ml dermal clay cleanser var. Setin fiyatı 270 lira ve Dermalogica satan bazı eczanelerde satılıyor, tüm Dermalogica satan eczanelerde yok ne yazık ki. 


Göz kremi olarak da Neostrata Bionic Eye Cream Plus'ı tercih ettim. Fiyatı 210 lira. Morluklarla mücadelede en iyi göz kremi olduğu söyleniyor. Benim morluk problemim yok ancak bloğumuzun güzel sahibelerinden M. de bu kremden kullanıyor, kremin göz altı morluklarına etkisini sevgili M. yorumlayacak. Ben nemlendirme ve kırışıklık önleme vaatleri nedeniyle bu kremi tercih ettim, ürünü bir süre kullandıktan sonra bu yönlerden yorumlayacağım. 

Hepinize sağlık, mutluluk, huzur, bolluk içinde sevdiklerinizle geçireceğiniz yeni bir yıl diliyorum.

B.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder