15 Ekim 2013 Salı

İlham Perileri

Sevgili blogger dostlar ve sevgili blog followerlar,
Uzunca bir süre sonra bana tez çalışmalarımın ortasında post yazdıran bu muhteşem, esin kaynağı tırnak dizaynlarını sizlerle paylaşmak istedim.


Yukarıda ilk resimde üçüncü parmakta görülen çok moda konuşma balonlarıyla tırnaklarımı süslemek istiyorum.


Yukarıda gördüğünüz Etnik-Aztek desenler ve yılbaşı temalı figürler başımı döndürüyor. Bu günlerde artık bolca görmeye başladığımız bu desenler tırnaklarda da işte bu kadar hoş duruyorlar.


Ve gelelim pembeye =), pembenin her tonuna bayılıyorum, özellikle aksesuarlarda. 'Pink Forever'! 

Umarım bu güzeller sizlere de ilham vermişlerdir. Sevgiler, iyi bayramlar...
S.

1 yorum:

  1. bayıldım tırnaklarınıza!

    takipteyim,sizi de blogumuza beklerim

    http://beyondbeautydesigns.blogspot.com/

    YanıtlaSil