5 Nisan 2013 Cuma

Rimmel Kate Serisi Ruj 113 Numara



 
Rimmel'in Kate serisi rujlarını uzun süredir denemek istiyordum en sonunda nude tonunda olan 113 numarayı almayı başardım. Ancak gelin görün ki gönlüm bu ruj ile hiç hoş değil :)


 
 
Bir kere dudaktaki tüm çiziklerin parlayan yıldızlar olmalarına sebep oluyor ilk sürdüğümde yok artık ne olmuş benim dudaklarıma dedim. Zaten dudaklarım sürekli kuruyup çatladıklarından dudaklarım için yeryüzündeki en uygun ruj değil kendisi :)

Yukarıdaki resimde Lush'ın dudak peelingini uyguladıktan sonra sürülmüş halini görebilirsiniz. Bu rujun arkadaşları peeling ve dudak nemlendiricileri olacak anlaşılan. Eğer sizin de benim gibi dudaklarınızda çatlaklar varsa bir daha düşünün lütfen almadan.

Hepinize çok güzel bir gün diliyorum.

B.

8 yorum:

  1. Buaralar nude rujlara sarmis durumdayim, sende de cok guzel durmus gule gule kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Ayşegül çok teşekkür ederim ancak çok zahmetli bir ruj iyi görünebilmesi için çok uğraşmak gerekiyor :(

    YanıtlaSil
  3. canım bence sadece o rengi öyle. Çünkü bende 03 ile 102 var ve de hiç böyle durmuyorlar. Ayrıca nette bir kaç rengi daha araştırırken görmüştüm pek çoklarında 113 aynı sendeki gibi durmuş. Başka rujları dene istersen ben ondan almadım 113 nolu ruju mesela.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım, sen deyince baktım, bu görüntü diğer swatchlarda yok. Elimdeki rujları bitirebilirsem bu seriye tekrar göz atacağım teşekkür ederim :)

      Sil
  4. ayy rujun rengine bayıldım ama dudak derimi yediğim için bana yakışmaz :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zorlu bir ruj dudağını çok iyi nemlendirip peeling yaparsan belki istediğin görüntüyü elde edersin canım ama daha zahmetsiz rujlar varken hiç uğraşılmaz bununla :)

      Sil
  5. Ya bu mat seri sanirim ondan da olabilir bir de nude olunca bende bordo rengi var harika duruyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bordo rengini almayı düşünmüştüm sonra çok fazla o tonlarda rujum olduğu için vazgeçmiştim onu alsam daha iyi olurmuş :) Güle güle kullan canım :)

      Sil