19 Ocak 2013 Cumartesi

The Balm* Shady Lady- Volume 3

Sevgili Güzellik Nehri tutkunları...

The Balm sevmeyen var mı aramızda ? Tatlı ambalajları ve ürün kalitesiyle kendine çeken standlarına koşmayan var mı Gratis'lerde :D Reklamları geçelim, bir süredir kullandığım Shady Lady'e gelelim.



Yine ambalajı dikkatimi çekti ve geçen seferki %30 indirimde kaptım geldim bu şirineyi. Şu an hala Gratis indirimi devam ederken ve bizim Shady Kız yine 36 TL civarlarında iken sizlere bir tanıtayım dedim. 

                      

Renkler görüldüğü üzere son derece kullanışlı, siyah hariç fazlaca parlak değil. Aynı zamanda kalıcılar. En üstte sağdaki kiremit rengi ve alt soldaki mavi favorim. Üstteki beyaz iyi bir alt baz oluşturuyor ve tüm göz kapağına rahatça uygulanıyor. Sevmediğim renk ise mor :) Ne zaman sevdim ki zaten şu meymenetsiz rengi makyajda. Shady Lady Volume 2 ile fazlaca benziyorlar birbirlerine. Ondaki tonlar biraz daha açık, ama temelde aynı tonlar kullanılmış.

Sonuç olarak; çantamdan ayırmadığım, çıkarıp çıkarıp gözüme buladığım, bulamakla da kalmayıp tuval üstünde harikalar yaratmaya çalıştığım yeni favori paletim budur arkadaşlar :D Gratis'ler ve The Balm'lar indirimdeyken kaçırmayın derim. Sevgilerimi iletir, mutlu haftasonları dileyerek bu postu da sonlandırırım. Esen kalın, hoşçakalın....
M.

5 yorum:

  1. renkler şahane,sevdiğim bir palet:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de sevdim kendisini tam cantaya atip gidilen yerde hemen makyaj tazelemelik :D

      Sil
  2. güle güle kullan:)meymenetsiz renk mi:)aslında ela gözlere çok yakışıyo ama insan bir şeyi sevmeynce sevmiyor gerçekten:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklisin aslinda ben de bir kac defa golge olayinda kullandim kendisini pek de meymenetsiz degilmiss :D:D:D Onyargi benimkisi iste, moru pek sevmem de

      Sil
  3. asil renge meymenetsiz demek :))

    YanıtlaSil