15 Aralık 2012 Cumartesi

Yeniler-Inglot, Benefit,, Bioderma, Pantene, Nivea

 
Inglot'ta 3 ürün ve fazlası alımında %50 indirim kampanyası var şu sıralar daha önce de bahsettiğim gibi kızlar ve bu indirim beni batırdı :)
 
 
Inglot allık 86 numara çok çok güzel bir pembe ve çok doğal, sürümü kolay bir allık. Dry&Shine'lar damlalıklı oje kurutucular. Oje ise benim çok sevdiğim bir ton ancak mat seriden. Üzerine parlatıcı sürerek kullanacağım, parlak seride aynı rengi bulamadım. Üst sırada en sağda duran ruj ise Inglot 08 numara.
 
Üsttekiler ise Benefit'ler Georgia allık ve Girl Meets Pearl aydınlatıcının testerları. Gittigidiyor'dan Funda Hanım'dan aldık S. ile. Allıkla ilgili küçük bir terslik yaşadım, kokusunun kötü olması dolayısıyla son kullanma tarihinin geçmiş olduğunu düşündüm ve kullanamadım. Funda Hanım ile iletişime geçtim yardımcı olabilir mi diye ve hemen sorunumu çözdü. Ürünlerin arasında sorunlu olanlar çıkabiliyor, önemli olan satılan ürünün arkasında durabilmek benim için. Funda Hanım da aynen böyle yaptığı için size önermek istedim, linki için buraya tıklayabilirsiniz, iç rahatlığıyla alışveriş için tavsiye edebilirim, çok ince düşünceli ve ilgili.
 
 
Inglot'un fırçalarından çok memnun kaldım, almak istediğim bir fırçası daha vardı ancak bulamadım baktığım iki mağazasında da. Fotoğraftakiler allık ve kapatıcı fırçaları. Inglot oje çıkarıları neden bu kadar çok aldın derseniz içinde aseton olmadığı için hazır indirimde diyerek çokça aldım. Bioderma makyaj temizleyiciyi zaten kullanıyordum, yüzümü yıkadıktan sonra gözlerimi Bioderma ile siliyorum ve gözümdeki makyaj kalıntılarından kurtulmuş oluyorum, kim yaptıysa bunu eline sağlık :) Pantene'in saç serumunu markette karşılaşınca öylesine deneyeyim diyerek almıştım, çok memnun kaldım. Nivea kremin de nemlendirmesini beğeniyorum, küçük kutusu da çok sevimli göründü gözüme. Beyaz üç fırça ise nail art fırçaları, henüz kullanmadım ancak önümüzdeki günlerde desenli tırnaklarla karşınızda olacağım.
 
Hafta sonunuzun çok güzel geçmesini diliyorum :)
 
B.

4 yorum:

  1. Oww ne güzel şeyler almışsın,güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  2. Cok tesekkur ederim canim, sagol :)

    YanıtlaSil
  3. Bende Funda Hanimdan alisveris yapiyorum ara sira, gercekten guvenilir bir satici. Aldiklarim cok guzel canim gule gule kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım senin blogunda görüp alışveriş yaptık zaten yararlı bir yazı oldu bizim için :) Teşekkür ederiz :)

      Sil