3 Eylül 2012 Pazartesi

Elseve-Yıpranma Karşıtı Onarıcı Maske


Elseve'in saç maskesinden bahsetmek istedim bugün. Saçımı bir boyattım pir boyattım hesabı o kadar sık aralıklarla boyattım ve o kadar çok açma işlemi uygulandı ki saçıma saçım yıprandı özellikle de uçları. Boyattıktan hemen sonra almıştım bu saç maskesini. Saçımı her yıkadığımda kullanıyorum saçlarımın kolay taranmasını sağlıyor. Özellikle de saçlarda biraz bekletilirse pamuk gibi bir hale getiriyor.

 
Eğer saçınızı yıkadıktan sonra taramakta zorlanıyorsanız ve ya yıpranmış saçlarınıza bakım yapacak bir maske arayışındaysanız bakmanızı öneririm, iyi haftalar :)
 
B.

4 yorum:

  1. Biz de kullaniyoruz bunu annemle guzel fakat tek kusuru zor durulaniyor olmasi.

    boyaynasiyansimacisi.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay evet çitileye çitileye kalan saçlarımı da ben yolacağım toptan elimde kalacaklar :)

      Sil
  2. elseve in ürünleri güzel gerçketen.. vala benimde saçlarım sürekli sorunlu özellikle uçları dediğin gibi düğüm düğüm oluyor artık resmen o da çok boyatmaktan herhalde ama boyatmadan da olmuyor anam :P paylaşım için teşekkürler B. öpücükler

    YanıtlaSil
  3. Evet Duygu yaa bir kere boyatinca insanin vazgecilmezi oluyor su renk de mi yapsam bu renk de mi yapsam diye sonra da elimizde kaliyor nur topu gibi yun saclarimiz :)

    YanıtlaSil